A presentation of Myself, Karin

Tänkte dra en snabb presentation av mig själv, det står ju ingen annanstans här?
Måste få någon att fixa en snyggare design till mig, för själv är jag helt värdelös på photoshop!
Jag håller mig till Instagram på Iphone, inte lika komplicerat, haha.
Iallafall, jag heter Karin och fyller femton år alldeles snart. Är superexcited för allt vad det innebär,
speciellt moppe-delen. Jag har redan en moppe men nu gäller det att klara kursen och körkortsprovet
också, haha.
Jag bor i Billdal, ett underbart ställe utanför Göteborg.
På fritiden är jag mestadels i stallet och rider, det är min stora satsning fastän jag
inte har en egen häst. Tycker att det skulle vara för mycket ansvar, så jag rider istället
mina grannars häst Cefyr. Antar att ni kommer att få se en hel del bilder på honom för han e go som tusan!
Jag älskar att resa, och vill du läsa om mina sex bästa resor, klicka här: http://karind.blogg.se/2011/december/min-basta-resa.html#comment .
Ibland kommer det lite inlägg om kläder och sånt också, eftersom jag tycker att det är otroligt kul.
Men det är ingen modeblogg dethär, se det mer som en blandning av allt möjligt onödigt och nödvändigt.
Hoppas ni kommer tillbaka hit!
Puss
How I miss last summer in South West England...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0