Vila i frid älskling!

Döden.
Det kommer att inträffa för varje individ på jorden, ung som gammal, fattig som rik, glad som dyster.
Förlåt oss alla våra synder Gud.
Till himlen kommer vi alla någon gång, och just idag var det dags för en nära vän att tackad av.
Adjö säger jag till min vän, min trogna följeslagare, min älskade. Min ipad.
Vi kommer alltid att komma ihåg dig som den vita ipaden klädd i Marc Jacobs som lyste upp våra dagar med din närvaro.
Känslan att hålla dig i handen och känna din släta yta.
Känslan att ta egobilder i Photobooth.
Känslan att ha dig nära i sängen när klockan började bli mycket.
Känslan du gav mig var unik.

Jag minns första gången vi träffades.
Det var vid juletid 12/13 och jag fick en fyrkantig, relativt tunn present.
Det var rödrutigt papper och en magnifik rosett på toppen.
Förväntningarna var höga, och ute blev jag besviken.
Där låg du i din vackra låda och log mot mig, och det var då jag visste; att nu är det du och jag.

Jag kan inte vara mer ledsen för tt ha orsakat din död. Tårarna flödar och jag vill bara se dig lysa mot mig igen.
Rest in peace.


Kommentarer
Postat av: K som i Kul

Hahahah herregud Karin! :D

2013-03-15 @ 16:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0