Tired as hell...

Har vandrat runt i Stockholm hela dagen så nu är jag grymt trött!
Har ont i fötter, ben, rygg, armar... Haha! Det är jobbigt att shoppa!

Har köpt två par byxor och tre basic-tröjor på Hollister, och så har jag kollat lite på en Gant-tröja som jag kanske kanske ska köpa.
Det är ett så stort utbud på kläder här, man tycker att Gbg har mycket, men när man kommer hit så känns det löjligt.
Kan mycket väl tänka mig att bo här om några år!

Åt som sagt lunch i Sturegallerian och det var grymt gott!
Sen gick vi lite på NK och Biblioteksgatan och kollade. Pappa ville att vi skulle gå på något museum också, så det gjorde vi.

Nu ligger vi på rummet och slöar, ska väl börja titta lite på restauranger.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0