Onsdag!

Haha dagen började ju lite kaosigt av att jag fick skjuts till nygård, gick in i gympasalen, och ingen var där...
Då var det ju tydligen torsdagar man hade gympa där, haha!
Så fick ringa mamma så att hon kunde köra mig till lindås.

Sen var det gympa på lindås i alla fall och jag fick redovisa mitt styrkepass och jag är verkligen nöjd med det!
Har varit så nervös eftersom det här med musik och takt inte är min grej, men det gick verkligen bra!
Hoppas folk känner av det lika mycket som jag gör sen! ;)

Sen var jag med Helgurs och Hanna efter skolan och vi bakade kladdkaka, var med min bror och jagade Hanna med knivar. Hahaha ska lägga upp den andra knivfilmen också, jag ser ut som en psyscho-mördare!!!

Imorgon är det sista delen av NO-nationella och det är en relativt lätt uppgift så jag hoppas att det går vägen.
Puss på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0