Mar. 08, 2013

Idag åkte jag ganska så direkt till stallet efter skolan eftersom jag skulle hjälpa till att fixa iordning en häst inför "Mästarnas mästare"-klassen, som är en del av SM's invigningsceremoni.
Fick ju då Stromboli och med Sannas hjälpande ord fick jag honom ganska så fin, till och med höger skinka haha!

Nej men det gick väl bra, så hängde jag lite med stalkern Sanna, eller vi är stalkers båda två, läser mammors bloggar och sånt läskigt!

Jag stannade i alla fall kvar och kollade på öppningsceremonin och den var jättebra!
Isak sjöng Skyfall och så red tidigare SM-vinnare lektionshästarna och Lilla C vann. Så roligt att se de hästarna med toppryttare på!

Nu ligger jag hemma i sängen för det visade sig att det inte blev något galet ikväll. Aa man kan ju inte festa vilt varje kväll liksom... Någon dag måste man ta det lugnt, hinna ta några djupa andetag, innan det är kaoz och partaay igen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0