Hemgjord sushi!

Kände för att göra något annorlunda till lunch så jag gjorde egen sushi.
Det fick bli på gravad lax istället för rå, men det går nog bra ändå.
Jag har aldrig gjort det helt själv förut men det blev väl ganska så bra eller?
 
Idag så var jag uppe tidigt för att jag skulle dela ut pris på SM, mamma och pappa
hade sponsrat funktionärernas mat så då fick vi en klass.
Så då fick man hänga lite på VIP-läktaren också, men jag stannade inte kvar så 
länge i stallet för det var skitkallt!
 
Städade lite hemma och sen åkte jag och pappa till Sisjön för att köpa lite nya
sportkläder, det blev nya skor och träningsbyxor. Ett av byxorna jag använder på 
gymmet nu är storlek 130, sjukt att de passar... haha!
Men nu är jag hemma i alla fall!
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0