Godnattis!

Har haft en superbra dag! Både slö så in i helvete och händelserik.
Fram till två så låg jag bara i min fåtölj och kollade på Vampire Diaries och x-men, men nu har jag ridit två pass också så är helt klart trött i kroppen.

Först red jag Rut på vanlig lektion och hon var hur pigg som helst, men det var dressyr så det var inte så farligt.
Sen red jag Klaraträningen med Cefyr, och det var böand annat S-båge med titthinder.
Cefyr är ju lite tittig så han ökar skit mycket över de läskiga hindren och då får man ännu mer att hålla in, han är ju sjukt stark från början liksom.
Men det gick verkligen super! För varje gång jag och Cefyr tränar för klara så blir det bättre, det har nog aldrig gått så bra som idag!

Nu ska jag sova, lär behövas när man varit i stallet och frusit ihjäl från 5-10!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0