Städdag!

Herregud! Är klar med min städning av badrummet nu och det är sjuuukt! Har slängt 3-4 fulla påsar med saker jag inte behöver. Typ diadem från 4:an, schampoflaskor från hotell (allt man samlat på sig genom åren, hur JÄKLA mycket som helst!!), smink man fått i tidningar m.m.

Så nu är det i alla fall ordning!
Är en sån människa som kan bo hur stökigt som helst, och så en dag får man ett ryck och bara måste städa.
Typ så var det idag.

Känns jättetråkigt att jag inte hinner träffa Edvin idag men det är så ibland att man får prioritera... 😔
Har lovat farmor att hjälpa henne installera snowleopard på hennes Mac, så ska nog göra det + cykla lite nere i hennes "gym" haha.

Så det är min söndag, party all the way, helt galet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0