Relaxxxxx

Känner mig jättestressad och jag vet inte ens varför. Allt jag vill är att ta det lugnt och gå på spa typ.
Nej men ska lyssna på lite avslappnande musik och varva ner nu innan jag somnar, behöver det.
Ska ta tag i mina dåliga vanor och sidor också så att jag slipper tänka på det hela tiden. Känns som att jag inte är mig själv då.

Köpte i alla fall tre tröjor på Nelly precis, så hoppas de kommer på posten nästa vecka.
Längtar tills jag kan träna igen också, men jag tror jag ska börja träna så smått imorgon efter skolan hos farmor, haha. Grandma's gym, hon har cykel och springband så det är ju bara att köra. Så slipper man sitta där röd i ansiktet framför alla bodybuilders på gymmet...

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0