Godkväll!

Heeej!
Var i stallet förut, och självklart glömmer jag kolla manegeschemat, så båda ridhusen var upptagna. Bra där liksom...

Sen frågade Alice om vi skulle gå på yoga, så då fick vi med varsin mama. Har inte yogat på säkert 2 år eller något sånt. Brukade gå en gång i veckan i två år, var verkligen vig där ett tag, så synd att jag slutade. Man mår verkligen så bra efteråt!

Nu ligger jag i sängen under Duntäcke och två filtar och läser lite historia. Har ju prov på andra världskriget imorgon, men det känns hur bra som helst!

Jag och pappa diskuterade lite precis och han lever sig ju verkligen in i det här, historia är anledningen till att han lever liksom, haha.
Han kan ALLA årtal, pakter, regenter, slag... Allt! Man blir ju nästan rädd...

Puss Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0