Kaoz

Usch den här dagen var bortkastad så in i helvete!
Vi skulle ta en taxi till det allra närmsta köpcentrumet, men istället körde taxi långt långt bort. Det var ju samma strand, men han körde oss till slutet av den så det sög!
Så för det första kom vi aldrig till den affären jag ville till, och för det andra så har vi bara gått idag.
Så var det halvbra väder också, ni vet sådär "varken dåligt, varken bra".

Så ja, den här dagen var inte den roligaste kan jag säga. Får försöka köpa det jag skulle köpa imorgon istället.

Köpte ett par rosa Havaianas och en ny Britney Spears Radiance-parfym i alla fall. Det är en av mina favoritparfymer och det är ju toppen att det är så billigt att köpa en ny flaska parfym här nere.
Köpte även lite presenter till la familia.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0