Dinner party!

Hej vänner, ovänner och neutrala!
Nu sa jag precis hejdå till mina gäster, jag har haft en liten middagsbjudning med familjen. Så farmor och farfar och mina "gudföräldrar" kom och åt tårta.

Fick ett par Marc Jacobs örhängen av Dan och Annika, och farmors present var ju dels resan till Kanarieöarna men även att vi ska shoppa massor där nere.
Shopping med farmor är heaven liksom, så blev jätteglad!

Det var i alla fall jättemysig att de kom och så pratade vi massor om La Clusaz och så.
Nu ska jag byta om lite och sen åka in till stan för att gå på restaurang med pojkvännen också.
Jag skulle ju välja restaurang men har inte kommit på något bra, så känner att det får bli som det blir typ.

Puss på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0