Tisdagen!

Idag hade vi då våra två klassfoton, ett vanligt och ett spex. Jag la upp några bilder från spexet förut, det blev så jäkla bra! Älskar att alla verkligen gick in för det! Sen var det ju tråkigt att vi inte fick ha vapnen i bild, men det blev faktiskt jäkligt coolt ändå.

Det vanliga såg jag bara jättesnabbt på fotografens dator, men jag tror det blev bra det med. Känns rätt skönt då jag har en hel del misslyckade klassfoton bakom mig, det enda jag är nöjd med är 7:ans typ...

Har även ridit Tristan idag och måste bara säga att den hästen är sjukt mysig! Lite feg på hindren men så jäkla go.
Sen när jag fixat med min sjuka lilla Cefyr så stack jag direkt och tankad. Det finns inget bättre än att bränna 50 spänn på bensin!!! Love it!!!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0