She's a real star!

 
 
Åh hittade den här videon idag, 15 minuter ren nostalgi och gryyym musik!
Min idol när jag var FEM år, var Britney Spears och jag har gillat henne enda sen dess.
Genom alla skandaler liksom, hon har alltid varit min idol!
Haha jag sjöng ju "Toxic" på vår "Melodifestival" i trean, tror nog inte att min engelska
var så där jättebra... Det roliga är att alla hennes 90-talslåtar, de som jag växt upp med. Asså 
jag kan inte texterna på riktig engelska, jag har något låtsas-engelska-språk. 
Så det är rätt så kul att veta vad hon sjunger i alla låtar nu när man kan engelska liksom.
 
Kände bara för att lägga ut det här, älskar Britnety, hon är så jävla grym bara! 
Haha puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0