I love Mondays!

Måndag kan nog vara en av mina favoritdagar på veckan, förstår inte alls varför alla hatar den?
Har sovmorgon, ridning och bodypump. Helt klart ett lyckat koncept!

Idag var det banhoppning med Rut, och jag tror att både hon, jag och Carina blev förvånade över hur lugn och fin hon var idag. Jag hade liksom förväntat mig det värsta, men hon var verkligen super!
Skönt med tanke på hur nervös jag var innan...

Direkt efter ridningen stack jag hem och bytte om till gymkläder för att gå på bodypump med pappa. Carro var också där, och Oskar provade på pumpen.
Så det var kul! Det var nya låtar till koreografin och vissa tyckte jag faktiskt inte var bra alls, lite tråkigt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0