Hallo, wie geht es dir?

Sitter i sängen och pluggar tyska nu, vi har två oregelbundna verb och att man ska kunna imperfekt i läxa.
Så sitter faktiskt och lyssnar på Tokio Hotel för att få in stämningen med tyskan lite.

Man känner ju ändå något speciellt när man hör vissa låtar. Eller de flesta låtarna. Man får ju tänka på att jag var världens mest trogna fans från 4:an till 7:an tror jag. Att jag har träffat dem, jag var bland de första i världen att få lyssna på deras skiva, att jag varit på konsert... Allt liksom, var till och med medlem på någon himla fan-sida. Önskar faktiskt att jag kunde gilla den lika mycket igen, då det var lite "min grej".

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0