7 onödiga fakta om mig!

Haha kan bara säga att jag har tråkigt!


• Jag hatar att se folk i ögonen, även att säga kort "hej" till folk man är 'bekant' med. Blir liksom bara konstigt. Har vissa dagar då jag verkligen bestämmer mig för attan folk i ögonen och bara säga hej.

• Jag pratar för mycket skit. Nu menar jag inte skitsnack om andra personer, utan att jag pratar om helt onödiga saker. Gud måste sluta!

• Jag har blivit extremt snål nu efter att jag börjat tjäna egna pengar när jag jobbar. På gott och ont liksom.

• Jag måste alltid ha någon att tycka extra mycket om, annars känner jag mig tom inuti på något sätt. Asså det kan vara allt från någon i klassen till en kändis, måste bara ha någon att älska typ.

• Jag har faktiskt en bok som jag skriver i när saker har hänt. Har haft den sen 2:an eller 3:an. Fast jag skriver bara kanske 5/6 gånger per år i den.

• Jag har gått i: Balett, blockflöjt, fiol, fotboll, innebandy, tennis, golf, pingis, dans...
Men nu har jag bara ridningen kvar, och gymmet såklart. Det jag saknar mest är innebandyn, jag skulle aldrig ha slutat om det inte hade varit för att tiderna var så dåliga.

• När jag föddes fungerade inte mina lungor, så jag fick ligga i kuvös jättelänge. Sen hade jag salmonella när jag var ett år också. Trevligt... Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0