This is how we do it!

¡Hola hola!
Red ut en ganska så lång tur på Vefyr med My förut. Snackade om gymnasium och Gud vet allt, haha.
Det börjar bli så jäkla kallt att jag döör!
Usch, imorse när jag och Hanna åkte till nygård trodde jag fingrarna skulle gå av. De hade stelnat så mycket av köld att jag inte kunde bromsa, haha jag höll på att köra rakt in i en cykel.

Åkte hem till Helga direkt från stallet för att hämta min laddare som var där. Men hon lockade in mig med kladdkaka och att Thea var där också. Så det var mysigare än mysigast, älsklingaaar!
Haha satt där och luktade hästkiss liksom, men vänner accepterar en för den man är, hahahah!

Imorgon kommer Edvin till Billdal, ska bli jättekul verkligen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0