Om igår:

Igår så var jag ju på gymnasiemässan med klassen, och sen var jag där med mamma lite senare på kvällen.
Tyckte att det fanns så många bra gymnasium att välja på, men jag har ju mina favoriter.
LM Engström, Hvitfeldtska, Kitas, och en som jag faktiskt inte kommer ihåg namnet på.
Fast jag är egentligen heelt inne på LM, verkar så trevligt och mysigt!

Efter mässan så gick jag och Edvin på McDonalds. Och jag hatar att säga det, men standard? Haha det har blivit för mycket McDonalds den senaste tiden...
Men jaa vi satt där i någon timme kanske, sen var han tvungen att åka hem och plugga, och jag skulle på mässan med mamma.

Så det var väl det?
Längtar verkligen efter gymnasiet!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0