Om fredagen!

Hejhej, sitter hemma hos mig nu och är sjuk. Så himla deppig är jag, hade egentligen planerat massor av roliga saker för idag! Så blir jag sjuk och så funkar ingenting! Faaan...

I alla fall så var det jättemysigt igår!
Först var jag och hämtade Edvin på busshållplatsen, och så mötte vi upp Helga och gick hem till henne. Lite senare kom Carro, Ludvig, Filip, Vendela och Sanna dit också. Så vi hade myys, spelade yatzy och pratade typ.
Sen det sista så hände det en grej, så jag fick åka iväg och fixa en sak i stallet. Men efter det så åkte jag och Sanna hem till Carro och drack te. Eller Sanna sket ju i att betala för tepåsen och allt, och så drack hon inte ens teet, asså människa!! Hahaha!
Nej men vi hade det mysigt och satt och pratade, så stannade jag kvar där lite efter att Sanna gått också.

Puss på er underbara människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0