Ny header!

Hejhej!
Nu har Helga gått för längesen, och jag sitter här hemma helt jäkla forever alone och fixar med datorn.
Var så jäkla trött på min blogg, hade haft samma header i typ ett år, så nu har jag äntligen bytt. Fick bli min pp på den för det känns bara så töntigt att typ fixa till sig för att ta en jäkla bild...
Haha det har väl hänt några gånger, speciellt i sexan och under fjortisperioden, men nej inte nu!
 
Kände bara att jag var tvungen att byta, var skönt att bli av med den gamla.
Så den är simpel och enkel och inte avancerad men skitsamma.
 
Nu kanske jag ska uppdatera min Iphone, får se om jag orkar, haha.
Förresten, idag har det ju varit den bästa uppdateringen på 2234 år typ? 
Så duktig är jag, mycket liv! Nej men så blir det när man är sjuk och har tråkigt.
Puss på er!
 
Tumblr_lufc8e9zpu1qeyp36o1_500_large_large
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helgurs

Finfin Karin!! :*

2012-10-21 @ 20:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0