Niornas gymnasiedag!

Idag var det ju niornas gymnasiedag, och jag var som sagt på L M Engström Ekonomi. Vi fick typ gå runt lite på skolan och kolla in på lektioner. Alice satt inne på en lektion också, men hon satt längst fram så hann inte prata med henne.
Fick ett så himla positivt intryck av L M verkligen! Så mysig skola!

Sen gick Helga, Hanna och jag till Condeco och fikade. Lite ironiskt att en stor iste där kostar 10 kr mindre än en lunchbiff på Jensens... Overprized...
Juste vi åt ju på Jensens innan också, det var verkligen supergott!

Sen blev jag helt stressad och deprimerad över att komma i tid till stallet så är fortfarande lite instabil typ, really bad second half of the day typ.
Får lite stressanfall ibland, love it!
Ska i alla fall ner och kvällsfodra klockan 7, så det löser sig.
Skakar fortfarande efter haglet, så eländigt väder att jag dör.
Så är mitt ansikte svullet också av helgas desinfektionsspray, haha asså det var så pinsamt på bussen hem, het tomatröd i ansiktet.

Ja det var väl allt. Det är up-and-downs'en som gör livet... Typ.
Jaja puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0