Lördag!

¡Hola hola!
Idag så var jag först och red Cefyr ute i paddocken, måste säga att han var jättefin idag! Älskar verkligen den hästen!

Sen åkte jag ju in till stan för att möta upp Alex. Så himla roligt och trevligt och så! Vi satte oss på Espresso House på Nk och bara snackade över varsin Chailatte, standard.
Sen gick vi väl runt lite på stan och så, mys!

Nu sitter jag i soffan med pappa och spelar Quizkampen mot honom och Sjögrens. Haha tror Sjögrens vinner faktiskt...
Jao, imorgon ska jag jobba, och herregud vad det suger! Usch, vill inte!
Halv 3 till 7 liksom. Men jobbar man så jobbar man. Ska kanske vara med Alice lite innan också.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0