London shopping!

 
A trip to London!
 
A trip to London! by karin-davidsson featuring sweatshirts and hoodies

Juicy Couture sweatshirts and hoody
1 020 SEK - conleys.de

Victoria s Secret burnout shirt
110 SEK - victoriassecret.com

Abercrombie fitch
amazon.co.uk

Victoria s Secret hipster panty
62 SEK - victoriassecret.com

Victoria s Secret pink
62 SEK - victoriassecret.com

River Island leather bag
180 SEK - asos.com

Juicy couture
645 SEK - juicycouture.com

Moncler knit slouch hat
2 010 SEK - farfetch.com

River island
230 SEK - riverisland.com

Victoria s Secret fragrance
79 SEK - victoriassecret.com

Juicy couture fragrance
460 SEK - sephora.com

 
 
Åååh ska till London 3 dagar på höstlovet, och då jäävlar, haha!
Måste köpa en ny vinterjacka, och det är ju så svååårt! Har kollat runt hur många gånger som helst här hemma i Göteborg, men har verkligen inte hittat en enda som jag fastnat för...
Vill dock ha en Moncler, men den modellen jag gillar finns ingenstans, ledsen. Så hoppas verkligen att jag hittar någon i London.
Dessutom har ju Victoria's Secret öppnat där nu! Hade sån otur förut, var där två gånger förra året, och då hade den inte öppnat än. Men nu, wohoo! Jag var inte inne där när jag var i New York, men jag skickade efter på posten och det är så sjukt snygga och bra grejer! Ska köpa ett helt nytt förråd med underkläder typ, haha.
Sen kanske jag ska kolla på Juicybyxorna med fickor på rumpan, "rövbyxor" number one typ. Nej men aa, de är så sjukt snygga!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0