Internordisk lägerskola!

Fick en fråga om vad det var för ett läger jag var på.
Jo för två veckor sen var jag, Helga och Cornelia på INTERNORDISK LÄGERSKOLA.
Man kan nog bli uttagen av skolan, men i vårt fall frågade vår lärare vilka som ville åka, och vi var snabba med att säga att vi ville.

I alla fall så är det ett läger där Norge, Sverige, Finland och Danmark möter varandra och umgås. Kan i te se något annat syfte med det, för vi hade inga lektioner och gjorde inget vettigt.
Vi bara chillade och ungicks.

Så vi var på Stenugnsön utanför Stenugnssund, men man kunde åka till Bergen, Åbo och Århus också.

Det var i alla fall bland det roligaste jag gjort så jag hoppas att de som är nior nästa år slåss om att få åka dit!
Puss


Kommentarer
Postat av: sofia

Ja har en till fråga vart i Göteborg va ni om ni va i Gbg och vilka lärde ni känna

2012-10-09 @ 10:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0