Har såhäääär tråkigt!

Ligger i sängen och har tvärtråkigt, så hittade lite tråkiga frågor att svara på, haha!

Ditt fullständiga namn? Karin Maria Linnea Davidsson
Hur Lång är du? 1,60
Ögonfärg? Grå/blå, riktigt fula...
Spelar du något instrument? Kan liiite piano, och jag spelade fiol när jag var liten.
Dina första tankar när du vaknar? "Här vill jag ligga hela dagen"
Vart befinner du dig just nu? I sägen!
Är du singel? Vet inte
Vem är snyggasst? Edviiin
Vem vet mest om dig? Helga
Vad vill du ha just nu? En solbränna seriöst, hahahaha!
Din första riktiga kärlek? Haha herregud.... Typ ola Salo jag vet intee.... Hahaa!
McDonalds eller Burgerking? McDonalds!!
Sjunger du? Ja men bra är det fan inte!
Vad har du för skostorlek? 36
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja nästan alltid, fast det klart det finns perioder när alla föräldrar är förjävliga!
Din hårfärg? Blond
Vad ska du göra i morgon? Ingen aning verkligen...
Vad sover du i? T-shirt och trosor
Favoritårstid? Sommar och vinter!
Favoritmat och dryck? Ugnpannkaka och äpplejuice, kände att det inte kunde bli mer random där...
Vad är du sugen på nu? Mat!! Haha
Hur svarar du i mobilen? "aa det är karin"
Sov du ensam inatt? Jaa :(
Vad var det senaste någon sa till dig? "Hejdå" i telefon, haha!
Druckit idag? Inget än
Godaste glassmaken? B&J's cookie dough och Lejonet och björnen blåbärscheezcake!
Favoritklädsel? Mina ridkläder, skulle ha de i skolan om de inte luktade häst!
Favorit godis? Körsbären!!!!'
Längtar du mest efter just nu? Julafton! Hahahaha!
Saknar du någon just nu? Jaa!
Vad gör du just nu? Ligger i sängen och har tråkigt...
Vad gör du om 10 minuter? Då kanske jag gått upp ur sängen?
Hur mår du nu? Jag är lycklig!
Vad är din önskan just nu? Den var svår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0