Wallah brush's!

Kom precis hem från stallet, så nu ska jag snart ta en dusch.
Ska nog kolla på Portkod sen, de två sista avsnitten kom ju idag, vill inte att det ska ta slut... Sjukt bra serie, kommer det inte en säsong två så blir jag riktigt besviken.

Imorgon ska jag och Hanna till ett slakteri utanför Borås på studiebesök.
Ska bli väldigt intressant, haha jag kanske stannar kvar? Nej så hemsk är jag inte. Men har faktiskt varit på slakteri förut, man är väl uppväxt med kött i alla dess former liksom, haha!

Nej, ha det så jättebra nu! Ska stänga av min mobil kl 9 tänkte jag, den gör att jag lägger mig efter midnatt varje natt, så är alltid trött. Får vara ett slut på skiten!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0