Världens bästa häst!

Åh är så himla glad, lycklig och stolt idag! Red Cefyr på Pay n' Jumpen, och jag blev felfri på både 80 och 90cm!
Han var hur taggad som helst, jag också, så det kändes bara helt grymt!

Nu är jag så himla sugen på att tävla varje helg, haha. Får väl försöka hitta något någon gång för nu har jag sånt självförtroende och allt. Har inte vågat förut för att jag tycker att det är lite jobbigt att vara orutinerad lektionsryttare typ. Men nu känns det hur bra som helst!

Nu ska jag fira farsdag med familjen, och sen ska jag åka till farmor och farfar tror jag.
Puss

Lite bilder tagna ur videon när jag hoppade min sista runda, haha väldigt fina bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0