Söndaaag

Imorse gick jag ju då upp lite innan sex, och så åkte jag till jobbet. Vi var en man kort, så det var lite jobbigt. Men slutade i tid i alla fall.
Så skulle jag träffa Edvin, men då hade han fortfarande feber. Så nu börjar jag, aa jag vet inte, men det börjar gå för lång tid... Otur otur otur...

Men jag somnade när jag kom hem från jobbet och sov till typ tre.
Sen så gick jag och min familj till Sjögrens och hälsade på deras kattunge Eddie. Han är 12 veckor gammal och söt att det är sjuukt! Han somnade i mitt knä. Så nu håller jag på att övertala pappa om att köpa katt.

Nu har jag kollat på lite söndags-tv oc innan det var jag på powerwalk med Hanna, Helga och Thea. Mys!
Lite catch up efter att jag varit borta så det var grymt mysigt.
Puss


Kommentarer
Postat av: Julia

Va jobbar du med ? :)

2012-11-04 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0