Några timmar senare...

Kom hem från stallet för kanske en timme sen? Blev väldigt sent idag eftersom man skulle hjälpa till att bygga bort hindren efter klaraträningen och allt.

I alla fall så red jag först Pärlan i lite markarbete. Så jäkla kul, för hon har knappt hoppat något alls, och aldrig på lektion. Så hon stegrar hela tiden och håller på, haha det går inte ihop med att hon är så jäkla söööt! Men i slutet gick det riktigt riktigt bra, är verkligen glad!

Sen kl 8 red jag Klaraträning med Cefyr, och det gick toppen!
Han är så goo, älskar honom, min 170 bebis haha.
Ska ha honom nu i en vecka, så ska verkligen så till att ha skoj nu. Ska nog vara med på Pay n Jumpen på söndag...
Jaja, nu ska jag lägga mig och sova.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0