Hemma igen!

Hade somsagt inte wifi på det senare hotellet, vilket sög. Så uppdateringen har ju varit förjävlig.
Kan i alla fall säga att jag haft det riktigt grymt i London!
Har inte köpt ett ton grejer, utan få saker men bra saker, känns ju bra ändå.

Hade tänkt mig att jag skulle shoppa loss på Victoria's Secret till exempel. Men xs var så utplockat så det var sjukt! Tack liksom, nästan värt att bli en large för då finns fan ALLT kvar. Skämt paido, men skojar inte, det var så utplockat!

Tog inte heller några bilder, så tyvärr. Är inte tillräckligt turistig, sorry.
Nu ska jag snart gå och lägga mig, för imorgon är det vakna kvart i sex som gäller. Jobba i stallet som underbetald arbetare, nu kör vi!!!
Ska i alla fall träffa Edvin och sen tjejerna, så taggar det!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0