Hanna is in tha building jaaaao

Tjaaabba,
Karin sitter i massagestolen, lyxdrivar'n...

Idag har vi varit på slakteri, det var ju inget för mig då, jag var livrädd...
Jag gick bara in i först ett rum där de låg massa inälvor, men det var helt okej, luktade väldigt illa bara och massa blod på golvet.
Sen kom vi in i ett rum där de hängde skit stora häst och ko stycken, hela alltså.
Så tittar jag först bara åt ena hållet och där var det kanske bara 10 kanske 2,5m långa köttstycken, o ja ba, amen det är okej... O sen tittar jag åt andra hållet så är de SKIIIIT MÅNGA, det var då jag började må lite illa, och sen skulle de andra gå och kolla på typ djur med hud på oså, o då ville inte jag se mer...

Så kul var det på slakteriet, hahah!

Sen så sa en gubbe här på kontoret till Karin:
- Du får skaffa dig en man som du kan sätta dig på, som din mamma!
Och Maria sa då:
- Det är mest hästar som gäller just nu.

FATTA VAD JAG DOG AV SKRATT, såååååå kul!!

Höhö <- mitt nya favvo skratt...
Nu sitter jag btw i massagestolen så skönt!

Ha det så bra, Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Helgurs

HAHAHAHAHAHA OOOOO MY FUCKING GOD HAHAHAHAHA DET DÄR VA DEN FULASTE OUTIF JAG NÅGONSIN SETTT HERREGUD VA NI E SKÖNA

2012-11-29 @ 20:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0