Deppigt väder...

Fy vilket väder! Eller inte bara att det regnar, utan att det är helt nattsvart ute, och klockan är bara fem!
Slutade för en timma sen med gympa, haha vi ska ha truppgymnastik. Känner att redskap inte riktigt är min grej. Men lärde mig göra en riktig kullerbytta idag i alla fall, hahahah!

Nu skriver jag som sagt på äckliga The Voyage. Sen ska jag bra ner till stallet och fixa Cefyr snabbt. Måste hem och plugga inför matte och no "prov" också. Gillar att det känns så fantastiskt bra inför matteprovet, förstår ju aaaalllttt!!!

Haha men har faktiskt haft en jäkligt rolig dag idag. Har gråtit av skratt typ fem gånger idag och det är ju ett bra tecken.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0