80 frågor om mig!

1. Hur gammal är du om fem år? 20

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min familj, haha feett.

3. Hur lång är du? 160,1 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? The Avengers

5. Vem ringde du senast? Carolina Eriksson

6. Vem ringde dig senast? Carl Sundgren

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Tills det att ryttarmärkestagningen börjar" från Mikaela.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Giftaa!

10. När såg du senast din mamma? 10 minuter sen.

11. Vilken ögonfärg har du? Grå/Grön?

12. När vaknade du i dag? 08.20 ställde jag klokcan på iallafall.

13. Vilken är din favoritjulsång? Last Christmas, älskar den!

14. Vilken är din favoritplats? Vet inte, men skulle verkligen vilja åka tillbaka till Marocko för det var ett väldigt vackert land med roliga platser!

15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan, nej jag vet inte...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Bra jobb, much paraa och supersnygg våning i NY/LA.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Inget.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Haha fyfan va lamt, en VampireDiaries skämtbild!

19. Hur stor är din säng? Kan inga mått i huvudet tyvärr.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med!

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två

23. Hur många landskap har du bott i? Ett, fast bor ju 5 meter ifrån gränsen till Halland... :)

24. Vilka städer har du bott i? Göteborg. Har bott inne i centrala Göteborg tills det att jag var två år, bodde precis bredvid Liseberg faktiskt. Men nu bor jag i Billdal

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

26. Är du social? Haha det värsta är att jag inte är det...

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s Baked Alaska!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Pavlova!

29. Tycker du om kinamat? Inte ätit så mycket...

30. Tycker du om kaffe? Ibland, men dricker det aldrig.

31. Vad dricker du till frukost? Te oftast, och juice.

32. Sover du på någon särskild sida? Ligger alltid med huvudet mot innerväggen.

33. Kan du spela poker? Har kunnat men glömt :(

34. Tycker du om att mysa/kela? Det är väl helt okej... :)

35. Är du en beroendemänniska? ?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, faktiskt inte!

37. Vill du ha barn? Ja, fast inte än!!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Tyska, lite Spanska!

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, tycker inte om att bada i pool... :(

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och smink, tydligen...

42. Äger du dyrbara smycken? Nja, eller beror på vad man menar med dyrbara

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? The Vampire Diaries!!

44. Kan du rulla med tungan? Neej

45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla med Sjögren som efternamn!

46. Sover du med gosedjur? Nej, men hade varit sött!

47. Vad har du för ringsignal? Marimba, som är så jävla opersonligt att det finns inte...

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jaa, längst in i garderoben hänger det lite fina klänningar, haha hade mer exclusiva kläder när jag var liten, typ avundsjuk på mig själv...

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En kudde.

50. Flirtar du mycket? Nej, kan inte det typ...

51. Kan du byta olja på bilen? Kan på min moped! ;)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, men borde kanske få, haha. Nejdå ;)

53. Vilken var den senaste boken du läste? A wimpy kids diary, fan roligaste jag läst i hela mitt liv!

54. Läser du dagstidningen? Jaa

55. Prenumererar du på någon veckotidning? FRIDA, men ska nog byta till Vecko Revyn.. :)

56. Dansar du i bilen? ?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRJ just nu!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet inte...

59. När var du i kyrkan senast? Förra söndagen på gudstjänst (konfirmand)

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? De som älskar mig så himla mycket woow!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En natt.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Ingen aning!

63. Vad lyssnar du på just nu? NRJ

64. Har du varit med i tidningen? KP i typ 8 nummer, recenserade skivor, jag är sååå famous!

65. Vad är det konstigaste du ätit? Vet inte, är välidgt petig med mat.

66. Vem såg dig naken senast? gud!

67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa/röd typ.

68. Hur imponerar man på dig? Bry sig på riktigt!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ringer ingen, haha skriver väl i min dagbok! ;)

70. Har du någon piercing? nej

71. Din största vinst? Få träffa Tokio hotel!!! Bästa dagen i mitt liv!

72. Civilstånd? siinggeeel och det är underbart!

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och 9gag!

74. Är du fåfäng? jag är rädd för det... ;)

75. Ångrar du någonting du gjort? Oh ja!

76. Hur gammal är din pappa? 47 tror jag, haha är inte säker...

77. Vilket är ditt drömjobb? VD för något stort företag!

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Vet inte...

79. Vad har du haft för husdjur? Undulater, heeelt galna husdjur!

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

* Jag ville vara emo när jag gick i femman, haha.

* Jag har lågt blodtryck så jag är alltid kall och blir lätt yr.

* När jag föddes kunde jag inte använda mina lungor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0