Trött på allt!

Tycker att det är så underbart att vara på en arbetsplats som min!
Alla är så härliga och trevliga och man känner sig verkligen behövd.

Vill verkligen inte tillbaka till skolan!
Det är hur många som helst som har frågat mig vilken linje jag går, haha och då svarar man att man går i åttan så förstår de typ ingenting.
Men har i alla fall börjat tänka mer på gymnasiet nu eftersom de frågat vad jag vill gå på och så.

Känner verkligen att jag behöver komma bort från skolan ett tag. Är rätt så less på alla roller i skolan.
Folk har ju i stort sett haft samma roller i 9 år. Man har umgåtts med samma människor i 9 år.
Jag har ju slutat bry mig om vad folk tycker och jag känner mig mer tillbakadragen, men jag känner bara att allt är samma samma samma varje dag!
Och man får liksom aldrig förändrad till den personen man vill bli och vara, för du kommer alltid att vara samma person som du varit i 9 år.
Så längtar jättemycket till gymnasiet oc att få bygga upp något nytt med nya människor!

Usch vad jag är less på allt, verkligen skönt att få träffa nya människor på praoen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0