Training daaay!

Heeej!
I skolan hade vi sommarboll som sista lektion. På gympan då, kanske inte jättemycket träning men det var kul i alla fall.

När jag kom hem kollade jag och CJ lite på Eurovision SC för vi missade ju den när vi var i Danmark.
Fast jag somnade ju då efter 20 minuter, haha.
Så vaknade jag lagom inför stallet, så jag bara vaknade och bytte om och åkte till stallet. Haha helt sömnig när jag satt på hästen. Men det gick i alla fall väldigt väldigt bra på Lilla C!

Sen när jag kom hem frågade pappa om jag ville med på en cykeltur till Kullavik för att se om vår båt var sjösatt. Det var den inte, men vi fick i alla fall en 7 kilometer lång cykeltur.

Så nu tränar jag lite mage och armar inför beach 2012 då. Har ätit så mycket onyttigt i Danmark så att jag nästan har ångest. Men det syns inte som tur är, härligt!

Min dagliga bloggning då, det har varit dåligt den sista tiden?
Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2993514/images/2012/pic_204475239.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0