Toppendag!

Har glömt blogga idag, eller bloggade nog om att jag såg Iron Man 2?
Kollade på halva Due Date med Alice också, och typ 20 minuter av Sherlock Holmes. Vet inte vad de filmerna har gemensamt? Min favoritskådis kanske?

Det gick i alla fall hur bra som helst på alla prov och grejer!
Lindåsloppet sprang jag på 21.40, och jag sprang i mål tillsammans med Hanna. Vi var så sjukt glada för vi kom först av alla tjejer i åttan! Hoppas verkligen att man får en biobiljett i år!

Sen gick det bra på speechet, läxförhöret i HK och mattepovet också.
Men det var väl mest speechet och loppet som jag brydde mig extra mycket om.

Jaja, men imorgon ska jag nog handla lite, vi får se!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0