Om min prao:

Tänkte skriva lite om min prao.
Jag praktiserar på Brogyllen, och den här veckan (3 dagar) är jag i bageriet i Mölndal. Men Brogyllen finns på 3 ställen inne i stan också.
Så nästa vecka jag jag sälja i deras affär i Saluhallen.

I alla fall, får hjälpa konditorerna med att fixa tårtor och sånt. Fast för det mesta gör man skitjobben men det är väl nyttigt att göra det med.
Rev skalet på 70 citroner idag, sen delade jag alla och pressade ur saften ur alla. Tog två timmar ungefär.

Imorse började jag 7, så jag fick gå upp 20 över 5. Inte så kul, verkligen inte.
Men imorgon börjar jag 8, det blir typ som sovmorgon för mig!

Men längtar till nästa vecka för då är jag inne i centrum och det är ju alltid kul.
Kan ju gå i affärer på rasterna och så.

Här är en bild på det jag måste ha på mig i bageriet. Haha en liten töntig mössa... Jättefin, verkligen!

Puss


Kommentarer
Postat av: Sessan

Kan gissa att du är trött på att riva skalet & pressa citroner ;)

2012-05-03 @ 09:20:45
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0