Norlie & KKV!

Du är utomordentligt, förbaskat
Fruktansvärt, jävla, snygg

Jag tittar på dig, du tittar mot oss
Våra blickar dom möttes sen titta du bort
Shit vilken kattityd
Men jag skådar din charm och din vackra hy

Jag menar, slå upp det på Wikipedia
förändring förnöjer och vilka segrar?
rappen var sårad, vi dödade stackarn
jag säger som Weezy: "Rebirth mother fucker"

Oövervinnerlig där orden försvinner
ifrån jorden jag springer till
solen i himlen min
fly-mode som en satellit
stark så det sticker, akvavit

Jag är här och jag existerar
från botten till toppen, leviterar
inga krav på nån tur i längden
för jag kommer alltid vara en superhjälte
Ja, jag kommer alltid vara en superhjälpte (superhjälte)
jag är född som en superhjälte



Waah älskar verkligen Norlie & KKV!
Kim är så jävla snygg också!
Sjuukt! Jag tror de kommer till GBG i sommar få måste jag gå dit, bästaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0