Hemma från stan!

Hejhej!
Är hemma från stan nu. Min prao slutade vid halv 3, men sen gick jag runt i affärer lite i köpte smink. Jag letade efter en neon-orange bikiniunderdel också. Har en Victoria's Secret överdel, men ingen underdel och det är ju en lite ovanlig färg.

Jag gick i alla fall till SoHo där Cornelia och Hanna praoar och så var jag där i typ en kvart tills de slutade.
Så gick vi i lite affärer och fikade på Espresso House, mys!

Älskar mina nya praoplats!
Alla är så sjukt trevliga och roliga och de spelar så bra musik, askul!
Har skurit så sjukt mycket grönsaker idag, mina händer har djupa jack här och var verkligen, och de svider verkligen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0