Godnatt älsklingar!

Heeej!
Sista lektionen hade vi orientering och då sprang jag med Carro, det gick verkligen super men aa. Mina skor är helt förstörda... Men det var ju ändå värt det för jag hittade en död ekorre.

Sen åkte jag och Carro till ICA för hon skulle hämta en present där. Alla blev ju helt galna när vi kom dit. Carro fick så kärleksfulla blickar av killarna vid frysdisken, haha!

Ja, men sen gick vi hem till mig och åt tårta och snackade lite innan jag drog ill stallet.
Så åkte jag och red Birk på markarbetet. Egentligen är jag väl rätt så nöjd, men har börjat hoppa före hästen lite, vilket är ett problem.
Efter ridningen snackade jag med Camilla och Ellen rätt så länge också, så trevligt så!

Har typ gäster här nu, men jag däckade av trötthet så aa. Ligger här i sängen och lyssnar på Norlie&KKV och har det bra. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0