Vill upp i sadeln igen!

Saknar ridningen sjukt mycket nu!
Men som tur är har jag en heeeel massa tidning framför mig den nästkommande veckan!
Mina grannar är bortresta så jag ska rida Cefyr nästan varje dag i 10 dagar.
Gipset åker ju på onsdag så efter det är det bara rakt upp på hästryggen igen!

Haha fick en förfrågan att vara med på hoppträning med Cefyr.
Sa strängt NEJ, har inte ridit på 4 veckor, tror man behöver komma igång lite lugnt först. Som sjukgymnastik.
Nu har jag ju inte blivit fysiskt svagare, utan starkare i resten av kroppen.
Men handleden och "känslan" behöver ju komma tillbaka.

Wei men inget mer stillasittande!
Det klarar jag inte av längre!
Puss

 


Kommentarer
Postat av: Linn

gud vilken blogg! super cool asså!! kolla gärna in min blogg och om du vill så kan följa varandra via bloglovin? :D kram! <3

2012-03-03 @ 11:46:09
URL: http://lilso.blogg.se/
Postat av: Elina

Jättefin blogg verkligen! Älskar headern!! :) är allt bra med dig denna lördaaaag? :D KRAM!

2012-03-03 @ 11:55:04
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0