Tränat, nu blir det sängen!

Whooop, ännu ett träningspass avklarat! Härligt att man kan kan göra något fysiskt fastän ena handleden är invirad i ett hårt plastgips...

Tycker i alla fall att det är jättebra med träningsappar som "Nike training club" och sånt! Man kan söka på youtube på övningar också, super.

Har bränt av ett en timmes pass och ibland mer varje dag den här veckan. Det bästa av allt är väl att man verkligen märker skillnad och ser resultat.
Likey, beach 2012 here I come!
Imorgon är jag dock funktionär i simhallen när resten av klassen simmar en kilometer. Segt...
Jag ska också göra det fast senare, kanske inte lika kul att göra det ensam men jaja!

Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Ja, jag tyckte också att namnet var fint :) Kanske inte vad jags kulle döpt mina egna barn till, men det passar fint på en äkta prinsessa :)

2012-03-02 @ 11:20:22
URL: http://rajdich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0