Måndaaag!

Hade en vanlig skoldag fram till lunch, då åkte vi till Askims Sporthall och spelade pingis och badminton.
Haha gick ju faktiskt i pingis när jag gi k i ettan. Det sitter ju i, eller inte.

Sen klockan fem till halv åtta var det konfirmation. Det var väl inte sådär jättekul, man skulle sätta in index-lappad i Bibeln och så.

Det var väl min dag, jag missade min hoppträning bara för konfan så är lite ledsen, men jaja.
Puss

Haha gjorde egna chips förut, sen visade det sig att det brände i porslinet så nu har jag förstört en Villeroy&Boch tallrik... Men gott blev det!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2993514/images/2012/pic_195679041.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0