Jobba imorgon...

Usch orkar verkligen inte, och jag är riktigt dålig på det jobbet också.
Tycker att man borde kunna prestera bättre efter att ha ridit och varit med hästar i nio år...

Eller så gick det bara jäkligt dåligt förra gången, som också var första gången jag var på "jobbet".
Jaja man tjänar ju lite på det i alla fall.
Men att gå upp kvart i sex på söndag är ju inte det roligaste precis!

Nu sover jag hos farmor och farfar, sov ensam i huset igår natt och innan det sov jag och min bror ensamma för mamma och pappa är i Sälen.
Är lite avundsjuk för att det är deras tredje skidresan i år.

Så har en egen våning med sovrum, badrum, vardagsrum och allt.
Asgött, älskar att vara hos mina farföräldrar.

Gick hur bra som helst på uppkörningen idag i alla fall!
Jag trodde att man skulle bli stressad ute i trafiken med rondeller, trafikljus och 70-vägar. Men det kändes jättebra och helt lugnt.

Herregud, nu har jag skrivit för mycket!
God natt och puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0