Godkväll!

Hej, jag tycker väl att uppdateringen varit lite sådär en kväll som denna.
Men hur kul kan det vara att läsa om att jag varit i stallet och nu ligger och pluggar , haha.
Har engelskaprov imorgon, och ska verkligen inte fucka upp det igen. Så nu kör jag pluggplugg.

Ridningen kunde inte ha gått bättre i alla fall, jag tog Cefyr på dressyrlektion och det gick toppen. Helt super.
Kärlek till honom! ❤

Sen kvällsfodrade jag, och är lika nervös varje gång att jag givit en häst dubbelt med mat, ouh.

Sen ringde jag mamma och bad henne ringa min körkortskola och vara arg.
Hon skickade ett lamt mail.
Känner att jag kommer att få vänta lång tid på moppen, det har ju redan gått en månad. Fuck.


Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Hej! Nu är denta.se tävlingen avslutas och se om du vann tandblekningen här:



http://eemma.se/2012/march/vinnaren-av-tandblekningen-fran-dentase.html#comment



Använd annars den här rabattkoden i kassan så får du 100kr rabatt att handla för. kod: A1337S

2012-03-20 @ 22:25:50
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0