Sorgligt lov än så länge...

Haha asså jag är så sorlig!
Det jag gjort på lovet hittills är Assassins Creed Revelations.
Seriöst, har typ spelat 8 timmar om dagen! Sjukt. Jävla tv-spelsnörd!!!

Imorse jobbade jag, och vad ska jg säga? Gå upp klockan kvart i sex en söndag på sommarlovet. Inte det bästa jag kan komma på.
Men slet i alla fall och nu är jag lite rikare, näst-nästa gång det blir "25:e". Alltså en evighet. Gött.

Imorgon är det konfirmation i alla fall. Har inte träffat mina vänner sen vi slutade skolan, så det ska bli niice.
Det jag känner med konfan är väl att det inte är så mycket "nya personer". Jag tänkte lite att man kunde lära känna nya människor, men aa.

Så konfirmerar jag mig den 30:onde oh då kommer mormor hit och så, så det blir väl mys.
Nu sitter jag och kollar på EM, Danmark-Tyskland.
Viva la Deutschland, ni vinner hela skiten! 🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪❤💛❤💛

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0