Overkligt!

Herregud det är bara 1 dag kvar tills jag slutar åttan. Så himla sjukt!
Allt jag kan tänka på är att jag snart går i nian, och då måste jag få fram betygen som bestämmer hela min framtid, typ.

Men det ska ändå bli väldigt kul, man har ju alltid längtat efter att få gå i nian liksom.
Det känns som att inget kommer att vara samma. Alla kommer att vara helt andra personer och så. Lite jobbigt, man märker det redan liksom.
Det är ju alltid så att man blir helt chockad första dagen i skolan.
Om det är något jag stör mig på så är det personer som försöker påskynda allt , låt det komma när det kommer liksom.

Sen i gymnasiet kommer man nog få världens chock när alla andra är heelt annorlunda.
Haha är väldigt öppenhjärtlig nu, varför gör jag ens inlägg vid midnatt. Kommer vakna upp och tycka att allt låter jättedumt...

Nej men det är faktiskt rätt sjukt att tiden går så här fort.
Det känns verkligen som att det var igår man gick i sexan!
Nu blir jag helt sentimental också, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0