Flämslätt konfirmationsläger 2012!

 
Åh ville verkligen inte hem!
Bästa tiden jag haft på så himla länge!
 

Dessutom måste jag säga att jag växt otroligt mycket som människa!
Till exempel så har jag lärt mig att inte döma människor efter utseende eller
hur man tror att någon är. 
Alltså jag har fått så många nya fina och underbara vänner så jag kan inte beskriva
hur glad jag är över att konfirmeras!
 
Vi var i Flämslätt som ligger en bit utanför Skara och vi bodde på ett trestjärnigt hotell.
Ingen lyx direkt men vi hade fina rum och oftast väldigt god mat.
Jag delade rum och säng med Filippa och Carro. Jag vet inte varför, men vi tog inte in någon 
extra säng så vi låg och trängdes i sängen varje natt, haha.
 
Ja, och så var det alla mysiga andakter! 
Jag har gått runt och sjungit på "Ropa till gud", "I ditt ansiktes ljus" och massa sånna sånger hela
gårdagen. Haha mina föräldrar tror att jag blivit frälst i kristendomen eller något sånt.
Men jag måste säga att jag verkligen har förändrats som människa och det är jag jätteglad
för! 
Det känns så himla dåligt att jag kanske aldrig kommer att få träffa vissa av människorna igen!
Hur hemskt som helst verkligen!! 
 
Undervisningen var ju inte heller som jag trodde. Utan det är nästan bara lekar och skådespel som man
lär sig av, och det var så himla roligt!
Jag har bestämt mig för att vara ledare nästa år, så ska söka in för att bli det. Håller tummarna!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva längre?
Ska ha min redovisning inför föräldrarna idag, och det är världens grymmaste dans, skådespel och musikalnummer så det kommer att bli hur fräckt som helst!
 
Och på lördag klockan 10 är det då dags för själva konfirmationen!
Puss och kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0