Borta från bloggpausen?

Heej!
Nu har jag verkligen inte bloggat på evigheter. Två veckor sen senast tror jag, och nu kände jag verkligen att jag ville börja blogga igen!

Man behöver liksom skriva av sig ibland, och eftersom sidorna i min dagbok efter 8 år börjar ta slut, då bloggar jag istället om allt onödigt.
Har säkert tappat alla mina läsare, men det struntar jag i.

Har precis sett Spannen-Italien matchen i EM, älskar fotboll! Att titta på i alla fall, jag är verkligen ingen bra spelare själv!
Men jag hejar ju på Spannien och Tyskland (Självklart Sverige också) så det var ju lite segt att det blev lika i matchen...

Nu ska jag kolla på Gossip Girl. Undrar hur lite liv man har när man sett 20 avsnitt på 4 dagar?
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0